10/10
·160 syf.··
2024 3. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Mart 2024 12:19
Gülten Dayıoğlunu çok ama çok severim. Canım Fadişimi de çok sevdim. Kemalettin Tuğcu kitabı okuyor gibi hissettim. Çocukluk travmam depreşmedi desem yalan olur. :D Kitaba gelecek olursak ,çocuklar okumalı evet ama çocuklardan ziyade daha çok anne-babalar, özellikle dağılmış aileler okumalı. "Arada olan çocuklara oluyor"u bizzat okuyorsunuz.Ayrıca herkes gibi babasına çok kızdım ama annesine de bir o kadar kızdım. Sebebini kitabı okuyunca anlayacaksınız. Kitap bittikten sonra çocuk kitabına da ağlamazsın bee diyorsunuz.... Hoşça kal canım Fadişim.
1000k
FadişGülten Dayıoğlu · Altın Kitaplar · 20213,134 okunma
·
85 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.