·160 syf.····Okunma: 21 Mart 2024 12:19 Gülten Dayıoğlunu çok ama çok severim. Canım Fadişimi de çok sevdim. Kemalettin Tuğcu kitabı okuyor gibi hissettim. Çocukluk travmam depreşmedi desem yalan olur. :D Kitaba gelecek olursak ,çocuklar okumalı evet ama çocuklardan ziyade daha çok anne-babalar, özellikle dağılmış aileler okumalı. "Arada olan çocuklara oluyor"u bizzat okuyorsunuz.Ayrıca herkes gibi babasına çok kızdım ama annesine de bir o kadar kızdım. Sebebini kitabı okuyunca anlayacaksınız. Kitap bittikten sonra çocuk kitabına da ağlamazsın bee diyorsunuz.... Hoşça kal canım Fadişim.