İlk defa bir Tarık Tufan kitabı okudum.Sevmedim denilemez fakat bitsin diye kitabı hızlı hızlı okudum.Bana çok depresif geldi ve bu depresiflik beni boğdu.Hakan'ın sorumsuz tavırları,Yıldız'ın Hakan'a katlanması..Yıldız'ı dövmek istedim yani o şekilde sürekli Hakan'dan sevgi beklemesine ve bunu göremediği halde çekip gitmemesine..Kötü diyemem ama beni biraz sıkan bir kitap oldu.Karakterlerin tutukluğu beni sinir etti.Yine de olay örgüsü hızlı okumamı sağladı.