Okuduğum tüm romanlar içerisinde ilk üçe girer. Öyle güzeldi ki anlatmak zor. Psikolojiye ilgim olduğu için daha da ilgi çekici oldu benim için. Kurgu olduğuna inanmak bilhassa zor. Zaten kurgu olmayan kısımları da varmış ama ben tamamı kurgu değil de gerçekmiş gibi davranacağım. Her sene yeniden okuyup bu edebi zevki yeniden yaşamak lazım.