·70 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mart 2024 17:45 Stefan Zweig'in en sevdiğim kitaplarından biri daha. Zaten Zweig en sevdiğim yazarlardandır. Gerçekten abartılan kitaplarından kat kat daha iyiydi. Akıcı ve güzel bir kitap. Bir kadının 8 yıllık evliliğindeki yaptığı ihaneti anlatıyor. Ve bu aldatmayı yaparken görüp ona şantaj yapan birinden kaçış hikâyesi. Harikaydı nasıl bittiğini anlamadım. Kesinlikle okuyun.