·224 syf.····Okunma: 23 Mart 2024 10:24 Matt Haig kitaplarını okuduğum zaman hiç pişman olmadım. Bu kitapta konu biraz farklı; kendi depresyonunu ele almış, kendi karanlığına biraz ışık tutup içinde neler var bize göstermek istemiş. Bazen zifiri karanlıkla yolu bulamamanın ne nasıl bir şey olduğunu bize göstermiş. Bazen ufak ışıkları karanlıkla görmenin zorluğundan bahsetmiş bazen de ufacık bir ışığa inanma cesareti gösterip ışığın kendisi olmak için çabalamış. Depresyonu bir çok insan yaşıyor, farkında olarak ya da olmayarak. Yazar size tüm farkındalıkları hissettirip, adete sizi depresyonun içinden geçirip, aydınlığa çıkarıyor. Konu biraz ağır gibi gelse de “Depresyon nedir?” sorusunu tecrübesiyle cevaplıyor. Bence yazarın ruh hali ve kişiliğini, depresyonu merak etmenin dışında bu kitapla birlikte yazarın mükemmel diğer kitaplarına da göz atabilirsiniz.