·128 syf.····Okunma: 22 Mart 2024 11:04 daha önce japon edebiyatından okuduğum eserler olsa da ithaki’nin japon klasiklerine olan başlangıcı şeytanın çırağı ile yaptım.
çok akıcı hemen bitebilecek bir kitap. iki kısa romandan oluşuyor ve kurgu olarak birbirinden bağımsız olsa da iki roman da aynı ana fikre sahip diyebiliriz
“bazı gerçekler göründüğünden çok farklıdır.”
iki roman da güzel ama çok da enteresan bir şey olduğunu düşünmüyorum, anlık kafa dağıtmalık okunur.
ilk öyküde yazan kişiyle dorian gray’i benzettim ben bu arada, kitapta da dorian graye atıf vardı değişik geldi