Puan vermedi·456 syf.····Okunma: 24 Mart 2024 22:12 Okurken baya bir zorlandığım bir eser oldu. Eserde kullanılan psikolojik terimler kitaba odaklanmamı biraz zorlamış olsa da okurken çok şey öğrendim. Bu eseri bir süre sonra, daha dinç bir kafayla okumak isterim. Çünkü her okuduğumuz dönemlerde bu eser insana çok farklı ve yeni şeyler katar. Bence her ebeveynin okuması gereken bir eser. İnsan beyni o kadar tuhaf ki daha bebekken ebeveynleri tarafından sergilenen iyi kötü bütün tavırlar kayıt altına alınıp gelecekteki karakterlerinin şekillenmesinde büyük bir rol oynuyor. Hikayesi anlatılan her çocukta bunu görüyoruz ve bunların gerçekten yaşanmış olması durumu daha da ürkütücü hale gelmesine neden oluyor. Beni en çok etkileyen karakter tabiki Leon oldu. Okumak isteyen herkese tavsiye ederim eminim herkese çok şey katacaktır. Şimdiden keyifli okumalar.