10/10
·416 syf.··
2024 3. kitabı
·
59 günde okudu
·
Okunma: 25 Mart 2024 16:54
Kitap gerçekten çok güzeldi ama sonunda şahsen ben baya bi üzüldüm. Yine her duyguyu yaşadığım bir kitaptı birkaç yerde yazım hatası vardı ama bence çok önemli değil ve genellikle bu kitaptaki alıntıları diğer kitaplardaki alıntılardan daha çok sevdim. Bu seriyi okumanızı her zaman söylediğim gibi gerçekten fazlasıyla ama fazlasıyla öneririm. Hepinizi çok seviyorum görüşürüz.
Edebiyat
Ötanazi Okulu 3Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20234,915 okunma
·
1 +1'leme
·
154 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.