Çok ince bir kitap olmasına rağmen okurken beni yordu maalesef. Aslında dili ağır değil, hikayeyi anlamak zor değil fakat ben yoruldum okurken. Bu bendeki isteksizlikten de kaynaklanıyor olabilir tabii. Kitaba gelirsek en başından itibaren işleneceği belli olan bir cinayetin gerçekleşme süreci anlatılıyor. Santiago gerçekten suçlu muydu acaba?