Öncelikle şunu söylemem gerekiyor ki kitap baya baya yetişkin içerikli. Ben alırken arkasındaki yazıyı görmemiştim çok sonradan fark ettim +18 uyarısını.
Küçük yaştaki okurlara pek tavsiye etmiyorum.
Konu gerçekten iyiydi yani ben 10 yıl düşünsem böyle bir kurgu bulamazdım galiba. Sadece kadın karakter biraz sinirlerimi bozdu. Neymiş o krala aitmiş falan filan. Kadın karakterimiz kendini baya baya eşya olarak görüyordu yani. Bu sonradan biraz düzeldi tabi.
Onun dışında Midas da baya şerefsizlik üstüne şerefsizlik yaptı. Ona da çok sinirliyim. Ama iyiydi kitap ya ben sevdim. Tahmin ettiğim kadar güzeldi ama fazla da bi aman aman yanı yok dürüst olmak gerekirse.
2 kitabı da yakın zamanda okurum herhalde.