·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mart 2024 23:32 Oldukça düşündürücü bulduğum bir kitap. Geçmişe götürür, anda durup düşündürür. Karar aldırır ve bir bakmışsınız caydırır. Ama nasıl eni konu irdelemişse mevzuyu kendinizden bir dolu yer buldurur. Tam da öyle kitaplardan. Serinin sonraki kitabı da kitaplığımda ancak bu kitapta geçen Madam Bovary okuyup yola öyle devam etmek istedim.