Alanımla ilgili okuduğum ilk kitabım.Çocuklarla ilgili onların yetiştirilme tarzları gelişim evreleri bu evrelerde dikkat edilmesi gerekenler. Çocuğun oyun, çevresiyle olan etkileşimi detaylı bir şekilde anlatılmıştı.Gelişim evrelerinin birbiri ardınca sıralandığı üstüne çok durulması oyunla desteklenmesi çocuk için ne kadar önemli olduğunu tekrardan anlamış oldum.Tabi burda anne-baba-öğretmen üçlüsüne de aytı bir yer verilmesi gözden kaçılanamazdı. “İnsan kişiliğinin yüceliği doğduğu saatten itibaren başlar.” sözü kitaptan bir alıntıyla bize etkileyiciliğini gösterdiğini düşünüyorum.