·290 syf.····Okunma: 28 Mart 2024 14:48 Benim gözümde kesinlikle harcanmış bi hikaye oldu bu kitap. Konusu gerçekten çok güzeldi ama kitap 230 syf olunca hiç bişey geçmedi malesef bana. Bi kere bulundukları evrenden hiç bahsedilmiyo her şey üstü kapalı detaya girilmeden anlatılmış. Sanki yazar kitabı aceleyle yazmış gibi. Ahh ahhh farklı yazarların elinde hayal ediyorum da bu kitabı ne betimlemeler ne dünyalar anlatılırdı, yazık olmuş kısacası hikayeye ve Evrenciğime..Evren bu kitabı sonuna kadar okumamın en büyük sebebi. Adara ile olan çekimleri vs alev ateşti gerçekten. Abimizin dirty talkı efsane. Ama kitap kısa+ dünyasından bahsedilmiyo+ diğer bütün olaylar kısa ve zaten pek bi olay (olaydan kastım yani bi balo oluyo mesela iki syfcık biraz ballandırarak anlatsaydın be ablam nolurdu.) olmadığı için her bölümde Adarayla Evren bişeyler yaşıyo yakınlaşıyo derken fantastik değil erotik kitaba döndü bi noktada.:/ tamam çekimleri muazzamdı ama araya bir iki olay sıkıştırsaydın nolurdu vicdansız zalım. Adarayı da pek sevemedim zaten peşin hükümlü ve sığ bi karakterdi bence, bu da yine yazarın hatası doğal olarak çünkü çok fazla duygu düşüncelerine erişemedik tanıyamadık karakteri. Evrene karsı koyamamak dısında yaptıgı hiç bişey yok kitap boyunca(iki kere kütüphaneye gitti iki kere de kacmaya calıstı sağolsun) Yan karakter bile yoktu jorah ve eletta hariç iki satır konuşan. Yiğidim aslanım Evrenim taşıdı bütün kitabı. Ha kitap kötü
müydü ? Hayır güzeldi yormayan kolay bi fantastik. Ama çok çok daha güzel olabilirdi benim sitemim buna. Bu arada kapak tasarımı hiç güzel olmamış iç/dış.(bence) orj kapak çok güzel keşke onu kullansalarmış.