Raskov.
@Rodian · 2yıl
Takip Et
..herkes bir yerlere yetişmek için acele ediyor ve her zaman geç kalıyor..
Maksim Gorki
Edebiyat
618 beğeni
·
4 paylaşım
·
1 alıntı
·
10 +1'leme
·
7,6bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Zübeyde
Ben her yere zamanında gidiyorum. Yetişemeyenler düşünsün:)
1
Levla
Biz kendimize geç kalmışız bir yerlere yetişmesekte olur.
4
1 yanıtı göster