..herkes bir yerlere yetişmek için acele ediyor ve her zaman geç kalıyor.. Maksim Gorki
Edebiyat
··1 alıntı·
10 +1'leme
·
7,6bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben her yere zamanında gidiyorum. Yetişemeyenler düşünsün:)
Biz kendimize geç kalmışız bir yerlere yetişmesekte olur.