Puan vermedi·312 syf.··Beğendi
· Distopya açlığımı gideren harika bir romandı.
Yarattığı atmosfer ile, uzansam dokunacakmışım hissi uyandıran gerçekçi karakterleri ile, geleceğin karanlık İstanbul'una dair verdiği o rahatsız edici duygu ile, güzel Türkçesi ile, son derece tutarlı ve akılcı gelecek öngörüleri ile lezzetli bir yolculuktu benim için. Türün meraklısına şiddetle ve ısrarla tavsiye ederim.
Sadece ekolojik değil sosyolojik ve kültürel yıkımı da şahane kurguladığı için yazara ayrıca teşekkürler
.
Okuyun okutun efendim.