8/10
·296 syf.··
Beğendi
·
2017 42. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ağustos 2017 15:45
Açıkçası, serinin ortalamasının altında bir kitap olmuş. Hikayeye baştan bir geri dönüş olduğu için mi, biz zaten her şeyi bildiğimiz için midir bilmem olay zaten öyle çok ahım şahım değildi. Hannibal nasıl Hannibal oluyor onu anlatıyor. Diğer kitaplarda biraz daha az bilgi verip burda bizi aydınlatsaymış yazar daha bir etkileyici olurdu. Bunun dışında tabi ki yazarın kalemine sağlık çok güzel bir eser. Okuyup okutulsun efendim.
Hannibal DoğuyorThomas Harris · Nemesis Kitap · 2020907 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.