Puan vermedi·280 syf.····Okunma: 30 Mart 2024 00:00 Büyük bir yaşta okumuş olmama rağmen beni etkileyen bir kitap oldu. Çocukça duyguların saflığının, doğa sevgisinin, insanların aslında değişebilir olduğunu ve herkesin içinde sevginin olabileceğini, sevginin her şeyi iyileştirebileceğini gösteren bir kitap. Okurken içim mutluluk doldu. Okuma alışkanlığı kazanmış ilköğretim çağındaki çocuklara okutulması gerektiğini düşündüğüm bir kitap oldu.