·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Nisan 2024 00:32 Serinin 2.kitabına başladığımda 1.deki hissiyatı alamayacağımı düşünmüştüm. Kitabın başlarında böyle bir hissiyat olmasına rağmen Peygamber Efendimiz ve sahabenin yaşayışını, samimiyetini, adanmışlığını gördükçe yine hevesle devam ettim okumaya. Hakikatten siyere, o döneme, dönemin yaşantılarına hakim olmadan bu dini, Kuran'ı anlamak, anladım ki pek olası değil. Bu anlamda bu seri bana farkındalık anlamında çok şey kattı. Faydalanmak, farkındalığını artırmak isteyen herkese tavsiye ederim