·347 syf.····Okunma: 01 Nisan 2024 01:55 Sarah jio'nun her romanında olduğu gibi Settle'da yaşayan birinin ask hikayesi anlatılıyor. Yaşlı anne bir mektup alıyor ve mazide yaşadığı olayları bir hevesle torununa anlatıyor. Nişanlıyken hayatta bir anlam arayan Anne isimli karakterimiz savaş meydanına hemşire olarak gidiyor. Orada bir askere aşık oluyor. Üzgünüm Sarah, parmağında yüzük taşıyıp başka birine aşık olmak aşka hakaret değil midir? Basit bir roman. Bu beğenmediğim ilk romanı. İhanet olduğu için değil. Olay örgüsü ve duyguları tamamen hissettirememesiyle alakalı olabilir.
Ben sevmedim diye herkes sevmez demiyorum bence okumaya fırsat verin.
Sarah Jio'nun şimdiye kadar okuduğum romanlarında bana hissettirdiği bir duygu var sanki gerçekten yaşanmış gibi olması. Yazarın şehirde ki insanların ask hikayelerini harmanliyormus gibi hissetmem. O sebeple Sarah jio okumaya devam edeceğim.