Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 21 Mart 2024 12:28 Yaptığı fiil ve davranışların arkasında olan bir şeytan olduğunu iddia ediyor yaptıklarını ona bağlıyordu karakter bu kitapta yani yaptıklarından kendini sorumlu tutmuyordu içimizde ki şeytan diyordu ona . Aslına bakarsanız olgunlaşmamış insan demek daha yerinde olur diye düşünüyorum.
Okuyun, okutun!!