Uzun zamandır okuduğum ve sevdiğim , içimi ısıtan bir kitap söyleme bilmesinler...kitapta birçok karakterin kendi dillerinden duygu ve düşünceleri anlatılıyor ve onların yerine kendinizi koyup empati yapıyorsunuz sonuçta hepsi haklı ve hepsi haksız oluyor gözünüzde... Şermin Yaşar bundan sonra merakla okuyacağım yazarlar arasında yerini aldı