·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Nisan 2024 15:39 Okumadığım birkaç Nermin Yıldırım kitabı kalmışken -sadece birkaç- en sevdiğim Nermin Yıldırım kitabı bu oldu desem acele mi etmiş olurum? Çok güzeldi be ... Ne desem az ne desem yetersiz... vermeye çalıştığı, silkelediği, vura vura anlattıkları... bütün çıkmazlar, çıkarlar, endişeler, travmalar, zorluklar, duygular öyle anlaşılırdı ki... Bir hayat daha yok!
Ve
Bir kişi dünya demektir.