6/10
·64 syf.··
2024 11. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2024 23:40
Stefan Zweig'in okuduğum kaçıncı kitabı bilmiyorum.Ama sanırım artık okumamalıyım.Çünkü artık eskisi kadar şaşırtmıyor ve bütün hikayeler birbirine benziyor.Bu kitap iki hikayeden oluşuyordu.Birincisi "Kuş Kapanı" ikincisi "Bir Zanaatkârla Beklenmedik Karşılaşma".İlk hikaye diğer hikayelerine çok benzerdi.İkincisinde ise dikkatimi çeken şey bazı şeylerin hep başkalarının başına gelebilir gibi düşünmemiz.Ama bazen farkında olmasakta kurbanlardan biriyiz.Yazarın diğer kitaplarına göre çok beğenmedim.Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim.
Kuş Kapanı ve DönüşümStefan Zweig · Maviçatı Yayınları · 20201,742 okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.