yıllar önce yaşamış, tanışmamızın mümkün olmadığı birinin yazdıklarını yüreğimin en derinliklerinde hissettim. okurken kalbim çarptı, içimden bir şeyler kopup gitti o dönemlere. garip hissediyorum.
youtu.be/v5ycI5uOZ4c?si=... belki de okurken bunu dinlediğim içindir.