Kitabı okuyan pek çok tanıdığım, eseri Dostoyevski'nin başyapıtlarından biri olarak gördüklerini söylüyorlar. Karamazov Kardeşler, Suç ve Ceza, hatta Ecinniler varken bu yorumları abartılı bulduğumu söylemeliyim. Sanırım kitabın ince bir kitap olması insanları cezbediyor. Dostoyevski'yle ilk kez tanışacak olanlara giriş niteliğinde bir eser. Tavsiye ederim ama yazarın üç büyük eseri dururken büyük anlamlar yüklenmesini anlamıyorum.