Bilimkurgu türünü seven, ama ana akım bilimkurgunun dışına pek çıkmayan biri olarak eser yıllar sonra yeniden basıldığında merak edip okudum. Okumamın üzerinden birkaç yıl geçti ve şimdi zihnimi kurcaladığımda kitaptan aklımda neredeyse hiçbir şey kalmadığını farkettim. Okuduğum sırada da beni etkilemeyi başaramamıştı. Zaten bu nedenle seriye devam etmedim.