İç sesim
"Doğrusu hiç iyi değilim." "İnan, hepsi geçecek." "Geçecek mi sahiden?" "Daha öncekiler gibi geçecek... Ömrümüzde neler neler geçmedi ki."
Sayfa 31·Kitabı okudu
·
235 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gerçekten geçiyor mu yoksa alışıyor muyuz bilemiyorum...
Meryem Erözcan
Gönderi Sahibi
Alıştığımız için geçiyor herhalde ☺️📚☕💐
Her şey geçer 🌸
Meryem Erözcan
Gönderi Sahibi
Haklısın canım geçmeyen şey varmı ki. Hayatta herşey biz insanlar için. 🥰📚☕💐