8/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2017 4. kitabı
Grisha serisinin son kitabı olan çöküş ve yükseliş benim için tam bir hayal kırıklığıydı. Kitap akıllıca düşünülüp okuyucuyu ters köşeye yatıracak şekilde yazılmış. 3 kitap arasında en iyi bulduğum kitap fakat kitabın finalinden tam anlamıyla nefret ettim. Son dakikaya kadar kitapta ne olacağını kestiremiyorsunuz ki bu çok güzel bir şey ama kitabın sonu benim için hayal kırıklığıydı. Hiç umduğum bir son bulamadım. Aksiyon kitapta hiç kesilmedi ki bu da benim beklentilerimi çok yükseltti. Kitabı tavsiye eder misin diye sorarsanız bence bu kitaba (ilk iki kitabı okuyanlar) bir şans verin ama sizde benim gibi karanlıklar efendisini ve nikolai'yi seviyorsanız büyük ihtimalle aradığınızı bulamayacaksınız.
Edebiyat
Çöküş ve YükselişLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20154,799 okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.