10/10
·180 syf.··
Beğendi
·
2017 3. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 23 Ağustos 2017 00:00
2 TL aldığım bir kitap ne kadar güzel olabilirdi ki diyordum: Kitabın hikayesi beni yazarın tüm kitaplarını okutturdu. Kitabı okurken yaşadım sanki....Gerçek ama bizim algılayamayacağımız gibi uzak sanıyoruz. Oysa o kadar yakın ki. Babaannemin 12 yaşında zorla 30 yaşında evde kalmış halasının oğluna verilmesini birebir yaşadım sanki. Çocuk aklıyla Osman Emmi dediği adamı, son nefesini verirken gözlerindeki nefreti algılamak hiç zor değildi.... Yaşanıp ve biten oysa hiç yaşanmamış ne acı hikayeler var... Öyle çok uzağımızda değil....Etrafımıza bakmak ve görmek yeterli....TÖRENİZ BATSIN......!!!!
Edebiyat
13'ünde Kadın OlmakAli Bayram · Deva Yayıncılık · 2014226 okunma
··
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.