Sezai Karakoç'un kaleminden çok güzel bir kitap daha. Bu kitabı herkes okumalı özellikle de devleti yönetenler. Kitap olması gerekeni o kadar iyi anlatmış ki bizim buna uyuduğumuz takdirde ülkemiz daha iyi yerlere gelecektir. Ve bu ülkenin gerçekten müslüman bir ülke olduğunu bu yönetim şekli uygulanırsa çok daha iyi anlarız. Okumanızı tavsiye ederim. Farkına varmamız gereken şeyler var !