Kesinlikle kafkanın kitaplarını okumadan ( en az 5 kitap öneririm ) okumanızı tavsiye etmeyeceğim bir kitap. Sevgilisi felice ile 5 yıllık bir mektuplaşmanın neredeyse tamamı kitabın kendisi. En göze çarpan noktalar ise ruh halindeki dalgalanmaları sanki bir günlükten okuyormuş hissi. Melankolisi eserlerinin hepsine yansımıştır. Tek seferde oturup okuyacağınız bir kitap asla değil. Sürükleyici değil tabii kafka merakınız yoksa. 4/10