·280 syf.····Okunma: 06 Nisan 2024 15:25 Çok tatlı bi Webtoon serisinin daha sonuna geldim.Okuması çok keyifliydi.Güldüğüm yerleri çok oldu.Dördüncü kitap aralarında en sevdiğim.Çünkü bütün gizem orda çözülüyor.Çizimleri harika.Diyaloglar çok güzel.Karakterler de öyle.Ne desem spoiler olacağı için daha fazla yorumda bulunamıyorum.Bu tarz seviyorsanız keyifle okursunuz.Dizisini de mutlaka izleyeceğim.Kitaplarla kalın :)