9/10
·280 syf.··
2024 29. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 06 Nisan 2024 15:25
Çok tatlı bi Webtoon serisinin daha sonuna geldim.Okuması çok keyifliydi.Güldüğüm yerleri çok oldu.Dördüncü kitap aralarında en sevdiğim.Çünkü bütün gizem orda çözülüyor.Çizimleri harika.Diyaloglar çok güzel.Karakterler de öyle.Ne desem spoiler olacağı için daha fazla yorumda bulunamıyorum.Bu tarz seviyorsanız keyifle okursunuz.Dizisini de mutlaka izleyeceğim.Kitaplarla kalın :)
İnceleme
Sekreter Kim'in Nesi Var 6Jeong Gyeong Yun · Athica Yayınları · 2023116 okunma
·
201 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.