Her satırı çizilesi bir eser.. ahlaklı şuurlu şerefli müslümanca bir hayat yaşamak isteyen her genç okumalı... Ayrıca eğitimcilerinde gençlerden ve karşı karşıya kaldıkları fitnelerden bihaber olmamaları gerektiğini düşünüyorum.. bir genç olarak kitabı okurken sanki yazar beni dinlemiş de cevap olarak bu satırları yazmış gibi bir his uyandırdı..aslına bakarsak zaten bir gencin mesajının Ahmet hocaya ulaşmasıyla bu kitabın temelleri atılıyor... Gencin sorularını ve cevapları merak edenleri kitabı okumaya davet ediyorum :)