Jules Verne eserlerine kıyasla belki de daha az heyecan verici veya sürükleyici olduğunu düşünüyorum. Karakter gelişimi ve hikaye ilerleyişi benim için yeterince derin değildi. Ayrıca, kitabın sonu benim için tatmin edici değildi ve hikayenin biraz hızlı sonlandığı düşünüyorum.