·232 syf.····Okunma: 08 Nisan 2024 00:09 Yazarın yazma amacını "Her birimizin değişmeye nasıl mecbur ve mahkûm olduğunun altını çizmek için…" diye tanımlayıp bence başardığını düşündüğüm bir eser. Akıp giden zaman içerisinde unuttuklarımız, bilmediklerimiz, yanlış bildiklerimiz ve bildiğimizi sandıklarımıza dair her şeyi içine alan bir kitap. Kitapta sık sık vurgulanan "hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı" gerçeği ve değişimin, gelişimin medeniyet inşaasında çok önemli olduğu fikri okunmasını gerekli kılan sebeplerden bana göre. Toplum olarak buna ihtiyacımız olduğu kanaatindeyim. Yazarın akıcı ve sohbet eder tarzda bir üslubu var. Bence sıkmıyor ama Sinan Canan' ın stiline alışık olmayan birine karmaşık gelebilir. Yer yer bilimsel verilere çok girip çıkarımlarda bulunduğu kısımları da dikkatli okumak gerekebilir. Ben okurken keyif aldım ve kitapseverlere tavsiye ederim.