9/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2017 23. kitabı
Ah mercimeğimden sonra merakla alıp okuduğum kitabı , Hikayeler kendine has, gerçekten bizim ülkemizde bunlar vardı dedirten ve o hikayeler çok çok uzakmış gibi gelmesini düşündüren kitap, yazarın hikayelerde ki dili çok hoş hikayeye uygun , yer yer gülümseten, yer yer hafif dertlendiren düşündüren bir kitap , Tina'nın o havuçlu keki yemesini anlatması çok hoşuma gitti , onun dışında ki şahin olayı , handan olayı, kara kedi olayı, son hikaye piç sevi hikayesi felan çok güzeldi.
Bozkırda AltmışaltıMustafa Çiftci · İletişim Yayıncılık · 20141,763 okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.