·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Nisan 2024 15:06 Yazarımızdan okuduğum dördüncü kitap. Diğerleri kadar beni derinlemesine etkilemedi, bunun nedeni sanırım yazarın diğer kitaplarında kendimden daha çok şey buldum aslında bu kitapta da kendinden bir şeyler bulmak mümkün ancak bir kadın, boş dolaplar, olay adlı kitapları kadar değil benim için. Kitap (hastalıklı mı demeliyim) bir tutkuyu anlatıyor. Bir kadının bir adama ölçüsüz bir şekilde sevgiden çok tutku hissetmesi, onu beklemesini anlatan bir kısa otobiyografi diyebiliriz. Yazar, kendi hayatından anılarını anlatıyor her kitabında ve bu anılarını anlatırken mümkün olabildiğince nesnel, doğal ve etkileyici anlatabiliyor. Kanımca, Annie Ernaux bu yüzden sevilen ve başarılı bir yazar.