Puan vermedi·408 syf.··
2017 32. kitabı
Öncelikle kitabın dili fazlasıyla basit ve gayet kolay okunabilen bir kitap. Fakat okumaya gerek var mı emin değilim. Çünkü açıkçası kitabın konusu bana fazla absürt geldi. Yani olaylar mantık çerçevesine ve gerçekliğe çok uymuyordu. Kitap güzeldi ama şahsen bana hiçbir şey katmadı. Mutlaka okunması gereken bir kitap olduğunu düşünmüyorum.
Edebiyat
Ev Kızı EvrenFiliz Şakar · Müptela Yayınları · 2016651 okunma
·
128 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.