Kitapta bir ülkenin sorunlarından kurtulma çabası çok akıcı bir şekilde anlatılıyor. Bu kitabı okurken sürekli bizim ülkemizle karşılaştırdım. Okursanız çok fazla benzerlikler olduğunu göreceksiniz. Özellikle bir ülkenin düzelmesinde memurların rolü çok güzel tesbit edilmiş. Alınacak çok ders var bence...