dune zamanından önceyi anlatan ilginç bir kitap serisi okuyorum . beğendim. yazarın hayal gücü beni hayran bıraktı. üç dini birbirine katmış. petrol yerine melanj demiş mesih imgesine vurgu yapmış. asıl diğer kitaplar hikayeyi daha özgün yapıyor. ve insanların ümitlerini ve umutlarını sömürenleri ve toplumların yönlendirilmeleri üzerine bir kitap paul adamsın.