Gavuşalardı iyiydi :)
10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2024 3. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2024 09:45
Sayın İskender bey kavuşturaydın bari aşıkları kendimizi yedik burda. Aha şimdi olacak aha şuan olacak diye diye saatlerdir okuduk olmadı yalandan da olsa olaydı. Ama iyiydi okumaya değdi.
Duygu ve Düşünce
Aşk Hikâyesiİskender Pala · Kapı Yayınları · 20245,1bin okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.