Emre Aşcıoğlu
@EmreA01
Takip Et
Gavuşalardı iyiydi :)
10/10
·
272 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2024 3. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2024 09:45
Sayın İskender bey kavuşturaydın bari aşıkları kendimizi yedik burda. Aha şimdi olacak aha şuan olacak diye diye saatlerdir okuduk olmadı yalandan da olsa olaydı. Ama iyiydi okumaya değdi.
Duygu ve Düşünce
Aşk Hikâyesi
İskender Pala · Kapı Yayınları · 2024
5,1bin okunma
1 beğeni
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap