Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 01 Eylül 2017 21:33 Kitabı bitirdim. Ben'in şerefsiz olduğunu düşünüyorum ve eğer o kadar güçlü bir finali olmasa oldukça vasat bulduğumu da söylemeliyim. River adamdır. Bu arada xander'ın gereksiz yere gerilim yarattığını düşünüyorum. Kitabın anlatımnı çok beğenmedim ve cinsel sahnelerin çokluğu beni rahatsız etti diyeceğim o ki AKICI BİR KİTAP DEĞİL, SONUNU MERAK ETTİĞİN İÇİN OKUYORSUN. tavsiye eder ... Ehh