"Ya bir gün karşılaştığımızda 'düşman' gibi değilde 'pişman' gibi bakarsak..."
Edebiyat
··1 alıntı·
3 +1'leme
·
1.296 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu çok korkutuyor beni 😔
K.Ylmz
Gönderi Sahibi
Umarım öyle olmaz ozamn..