Puan vermedi·150 syf.····Okunma: 23 Mart 2024 16:53 İlk bölüm gayet komik ve akıcı başlamıştı ama irfan beyin verdiği 'konferans'lar çok sıkıcıydı. Bu sıkıcılığın sebebi toplumu eğitme amacıyla verilen ve hikayeyi oluşturma da hiç bir kıymeti bulunmayan bir dolu bilgi yığını vermesinden kaynaklı. Ayrıca hikayenin düğüm kısmını oluşturan mektuplar da akışı bozmuş, zaten hikayeden kopan beni daha da hikayeden kopartı. Yazar Hüseyin Rahmi Bey'in diğer eserlerinden aldığım zevki alamadım maalesef.