Ahmet Taş
@Yazar_ahmettas · 2yıl
Takip Et
İyi Geceler :) Tekrar Okuyun…
"Güvendiğin biri, seni tutmayı bırakmasaydı bisiklet sürmeyi öğrenemezdin." :) 😇
Ahmet Taş Düşüncesi
823 beğeni
·
9 paylaşım
·
19 +1'leme
·
13,3bin Gösterim
14 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
dünyadangeçiyor
Ben düşe kalka öğrenmiştim oysa 🥲
#238799519
8
Semra YAPAL
Tam teselli olmalık bir söz 😁
9
Aslı
Yaa inanmıyorum ilkokul arkadaşlarım öğretmişti ne güzel bir anı... Teşekkür ederiz bu güzel sözü paylaştığınız için
6
Elif Koç
Bisiklet sürmeyi bilmiyordum bindiğimde kimse elimi tutmadı kendi kendime öğrendim :))
2
Alone30
Metafor gibi,tam ortasından vurmuş.Gerçekten de öyle:)
1
Reklam
Dr. Büşra Ö.
Keşke bir şeyleri öğrenmek için birilerinin bırakması gerekmese …
1
İleri