İyi Geceler :) Tekrar Okuyun…
"Güvendiğin biri, seni tutmayı bırakmasaydı bisiklet sürmeyi öğrenemezdin." :) 😇
Ahmet Taş Düşüncesi
··
19 +1'leme
·
13,3bin Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben düşe kalka öğrenmiştim oysa 🥲 #238799519
Tam teselli olmalık bir söz 😁
Yaa inanmıyorum ilkokul arkadaşlarım öğretmişti ne güzel bir anı... Teşekkür ederiz bu güzel sözü paylaştığınız için
Bisiklet sürmeyi bilmiyordum bindiğimde kimse elimi tutmadı kendi kendime öğrendim :))
Metafor gibi,tam ortasından vurmuş.Gerçekten de öyle:)
Reklam
Keşke bir şeyleri öğrenmek için birilerinin bırakması gerekmese …