·328 syf.····Okunma: 19 Nisan 2024 00:12 Kitabı çok beğendim. İlk başta çok korktum böyle bazı kitaplar beni çok soğutuyor ama iyi ki ön yargılı davranıp bırakmamışım. Yazarın dili asla sıkmıyor kitabı kendinize bıraktığınızda akıp gidiyor. O sıcacık sevgi dolu eğitimli ailenin içine giriveriyorsunuz. Çok beğendim çok sevdim. İkinci devam kitabına başlayacağım şimdi. İyi okumalar..