ilk tezer özlü kitabım oldu. başlamak için iyi bi kitap mıydı emin değilim ama beni çok etkiledi. duyguları çok derinden hissettim ve kendimi gördüğüm yerler vardı. olay örgüsü karmaşıktı biraz, takip etmekte zorlandım bu yüzden tekrar okumayı düşünüyorum. onun dışında da tezer özlü okumaya mutlaka devam edeceğim.