Said Nursi dahi bu kitaplarda bazı yerleri değiştirmiş hatta bazı yerlerde hata ettiğini de söylediği olmuş. Kul yazımı sonuçta , Kuran değil ya. Ben şahsen çok fazla Risale okuyan birisi değilim ancak çevremde Risale okuyanlarda gerçekten samimi ve sünnete uygun bir müslümanlık görüyorum. Allah ın kimden razı olduğunu bilemiyoruz, okadar insan bu kitaplardan istifade ederken ve dışarıda zihin kirleten, dinimize asli manada zarar veren eleştirilmesi gereken okadar kitap varken burda bu kitaptan istifade eden Müslüman kardeşleri incitmeniz ne size ne de Mümin kardeşlerinize fayda verecektir. Dikkat edelim, lütfen.