Ders çalışırken molamda okudum, okumak tam 1 saatimi almış. Kitabımız 5 bölümden oluşuyor. Açıkçası beklentim çok yüksek değildi, beklentimi karşıladı o yüzden. Okuduktan sonra düşündürdü de. Acaba ölünce beni önemseyen olacak mı? Her gün yasımı tutacak dostlarım, ailem olacak mı? Ekonomik sıkıntılar yüzünden böyle şeyler çekecek miyim?
Kitap kısa, güzeldi. 1 saatliğine okuyup rafa kaldırmak isteyenlere öneririm.
Emile ZolaNasıl Ölünür
Nasıl ÖlünürEmile Zola · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202224,4bin okunma