·128 syf.····Okunma: 19 Nisan 2024 13:27 Şiir öznel ve özeldir, okuyana da yazana da.
Ama iyi şiir de belli eder kendini, zira bir ağırlığı vardır ve hemen hissedersiniz. Bazen şiir okursunuz sevmezsiniz belki ama "iyi şiir ama bana hitap etmedi" diye düşünebilirsiniz. Bazen de şiir pek iyi değildir ama size iyi hissettirebilir, o şiirle ortak duygularda buluşabilirsiniz. Bunun gibi çeşitli detaylar vardır şiirde.
Ali Lidar okurken üslubunun şiir için hafif kaldığını görüyorum; yani, fazla informal ve samimi gibi geliyor. Kısacası, şiir gibi gelmiyor sanki. Bu yüzden yazdıkları bana hitap etmedi ve şiir gibi gelmedi.
Hülasa, üslubunu beğenmedim, şiir için hafif kaldığını düşünüyorum.